Fina pläden

När kylan smyger sig på är det skönt att kunna mysa ihop sig under en pläd! Speciellt med en kopp varm choklad i handen om ni frågar mig. Gärna en bra tidning att bläddra i också. Helst en lärorik sådan, med retrogrejer och inspirerande människor klädda i vackra vintageplagg. Henry får också vara med, såklart. Himla bra tidsfördriv en regnig höstdag!
 
På tal om pläd så har jag köpt en fantastiskt fin pläd hos den trevliga loppisdamen som jag tycker så himla mycket om att åka till. Den viskade mitt namn när jag gick förbi och jag kunde inte låta bli. Orange och rosa är ju så jäkla snyggt ihop! Den passar perfekt i vardagsrummet tillsammans med resten av alla rosa detaljer. Nu får den hänga på armstödet på soffan, lite ledigt sådär. Perfekt!

 
 
 

Kommentarer
Madeleine säger:

Hej! Hittade hit via Femtiotalsjakten och blev så förtjust av att du besöker Finspång så ofta. Är själv nyinflyttad dit, och tack vare dina loppistips har jag hittat två butiker jag inte kände till. Tack! PS. Älskar filten, så himla rosa och mysig!

Svar: Hej! Åh va kul! Jag bor 10 minuter utanför Finspång och är där nästan varje dag. Bra loppisby faktiskt! Kul att du har hittar hit!
Bella

2013-10-19 | 18:32:37
Bloggadress: http://whitemaskgirl.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback