En regnig torsdag med Sara

Denna kyliga höstdag började med matteprov. Runt lunch åkte jag och skrutten till Norrköping för att spendera dagen med Sara. Vi strosade runt i regnet och kikade på tänkbara maskeradplagg till Sara. Vi avslutade turen på stan med en megagod lunch. Laxsalladen på Bagarstugan var precis lika fantastiskt som sist! Henry satt och tjoade bredvid och såg allt lite sugen ut.
 
Ikväll ska jag fortsätta att sy på min maskeradklänning! Jag har köpt viktiga accessoarer idag, så jag hoppas att det blir bra. Jag håller tummarna!
 
 
Så jäkla gott! Jag kan inte tacka Lotta nog för att hon tog mig till detta fantastiska ställe här om veckan.
 
 
 
En liten kaka slank ner också. Fast nä, hela fick jag inte plats med i magen!
Visst har vi alla någon gång kikat på dessa jättekakor och tänkt att vi någon dag ska köpa en?
 
 
 
Jag är förresten himla nöjd med mitt hår idag! Speciellt nu när det har hängt ner sig lite och blivit till fina, mjuka vågor och lockar. Regnet har hjälp till!
 
 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Kul att det uppskattades :) Jag äslkar bagarstugan i massor och sen att det inte är som ett rån att äta där är ju väl bekommet! Men på sommaren när man kan sittat vid strömmen och utsikt mot strömsparken var lovely!

stor KRAM!

Svar: Det är ett kanonbra ställe! :) åh va jag längtar efter sommaren nu!
Bella

2013-10-18 | 08:28:31
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback