Dessa fantastiska byxor

Dessa älskade byxor alltså... Nu har jag på mig dom igen! För tredje gånger inom loppet av en vecka har dessa snyggingar åkt på tillsammans med spexiga strumpbyxor och någon topp eller väst. Det måste förresten vara det tredje outfit-inlägget i rad med dessa brallor. Äsch, det är ju inte så konstigt! Perfekta höstbrallor som sitter skönt och är snälla mot midjan. Det kan inte bli mycket bättre än så. 
 
Det är dessutom kul att kunna matcha samma plagg på olika sätt, tycker jag! Idag har jag på mig en vintagetopp som jag köpte sist jag och Lotta loppade. Den har jag helt glömt bort att visa er! Himla fin med knappar och dekorativa veck.
 
 
Senapsgula strumpbyxor är så jäkla fint. En favoritkombo med dessa brallor! Gammelfarmors gamla 60-/70-talsväska matchar perfekt.
 
 
 
 
 
 
En återkommande favoritfrisyr! Så bekvämt och snabbt. Idag premiäranvänder jag den nyaste hårsjalen i samlingen! Pastellrosa är himla flott.
 
 

Kommentarer
Allt det gamla goda säger:

ha! nästan exakt en sån väska du håller i handen köpte jag förra sommaren på loppis i dalarna! :)

Svar: Den är riktigt fin, tycker jag! Gammelfarmor har nog inte använt denna speciellt mycket :)
Bella

2013-10-24 | 15:02:41
Bloggadress: http://alltdetgamlagoda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback