Tisdagsbrallor och turkosa fynd

Även denna soliga tisdag inleddes vid skolbänken. Nu är det kolsvart och strax ska jag fortsätta med pluggandet! Fördelen nu är att jag kan smutta på en kopp te eller lite glögg. Pluggmys på hög nivå!
 
Idag åkte favoritbrallorna på igen! Den här gången tillsammans med plommonlila strumpbyxor, den fantatiska angora-koftan och en glesstickad jumper i perfekt smutsturkos färg som jag fyndade för 20 pix under gårdagen.
 
 
En pom pom piggar upp och ger färg åt ett trött tisdagsansikte!
 
 
 
 

Kommentarer
Lisa säger:

Vad fina byxor du har på dig!

Svar: Tack! Loppade för småpengar och är mina favoriter! :)
Bella

2013-11-05 | 19:16:27
Bloggadress: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback