Novemberfredag

November... Det var ju sommar alldeles nyss?!
 
Den här regniga fredagen vankas det kvällsmys och god mat. Henry ligger på sin filt och jollrar medan jag plockar och städar. Veden knäpper och det sprakar i spisen. Nya, vaniljdoftande ljus har satts i ljusstakarna och strax ska jag förbereda middagen och baka kladdiga brownies med Dulce De Leche. Jag längtar lite extra efter min fantastiska karl nu när helgen är inom räckhåll.
 
På tal om helg så ska jag träffa fina Lotta under morgondagen. Vi har tänkt loppa och eventuellt bege oss till Knäppingsborg för att lyssna på Elsa Billgren när hon föreläser om gamla plagg! Vi får se vad vi hittar på.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback