Något att se fram emot

Vi behöver nog alla något att se fram emot. Något att längta efter! Just nu längtar jag efter:
 
 
♥  Den fjärde december. Min pinuppa på armen ska få sig lite färg! Röda läppar, blå havsbakgrund och ett färgglatt ankare. Snajdigt!
 
 
 
 
♥  Julen. Åh, den varma, mysiga julen. Doften av kanel och apelsin. Smaken av glögg och pepparkakor.Jag ser fram emot gemenskapen och att ha hela familjen samlad. Tända ljus, julmat och en massa mys. Jag ser såklart fram emot nyår också! Då firar vi en andra jul hemma hos mina föräldrar. Det blir vartannat-år-jul för vår del, och årets julafton spenderas med Martins släkt.
 
♥  Skidresan i mars. Jag åkte skidor för första gången 2012. Jag har väl stått på ett par skidor förut, men liksom aldrig åkt på riktigt. Jag var skeptisk till en början, men det var faktiskt riktigt kul! Martin åker som om han vore född med ett par skidor på fötterna och gör sitt bästa för att lära mig allt han kan. Förhoppningsvis har jag inte glömt allt nu när vi inte åkte förra vintern... 
 
♥  Att Henry kan sitta upp själv och kanske till och med krypa runt jul. Han växer och utvecklas så fort den lilla skrutten!
 
 
 
 
♥  Att jag ska bli färdig med den trista matten. Blä!
 
♥  Roliga stunder med fina vänner. Loppisrundor och trevliga myskvällar med Lotta, till exempel!
 
♥  Våren och planeringen kring min och mammas sommarloppis! Det ska bli så himla kul att göra något tillsammans. Planera och göra fint, fixa fika, måla skyltar... Det blir nog kanonbra! Handla på loppis gör jag ju ofta, men att ha en egen loppis kommer att bli helt annorlunda och förhoppningsvis megakul.

Kommentarer
lotta lindersson säger:

åååh jag dör av avund, vad mycket kul! Jag har inget sånt inplanerat (förutom min egen första tatoooooo) har inte åkt skidor sedan 2010 skulle jag tro....Det är ju så kul men fy vad jag inte har råd. Om Henry inte ska med och åka skidor kan jag ha hand om honom *blink, blink* <3
Myskvällar = jättepeppen (lovar att bete mig lugnt och sansat)

Stork KRAM

Svar: Äsch du har ju varit på andra äventyr, sett Betnér osv ;) ser fram emot att se din tattoo sen!! Det är apdyrt med stuga och allt annat men vi är ju ett rejält gäng som åker med Martins släkt :) ser fram emot många roliga stunder med dig! <3 kram
Bella

2013-11-22 | 10:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback