En lördag

Den sista lördagen den här novembermånaden är snart förbi. Dagen började med en liten loppisrunda och fortsatte sedan på stan. Jag tog på mig favoritklänningen, fyndjackan och en snajdig hatt. Hela lilla familjen strosade runt i det kyliga vädret och spanade på fina prylar. Henry hade det såklart varmt och bra i sin vagn där han låg nerbäddad och myste. Loppisprylar och kläder var han inte så värst inspirerad av... Martin och jag hittade däremot en hel del fint! Bland annat en hel hög med kläder till Martin (för en gångs skull!), skor till mig, några loppissaker och kläder till Henry som hans farmor och farfar bidrog till. En himla bra 6-månaderspresent! Dagen avslutades med pizza och nu ska vi mysa framför tv:n tills det är dags att sova. En alldeles lagom lördag!
 
Hur har eran dag varit? ♥
 
 
 
 
 
 
I morgon ska jag förresten visa er hur jag har snajdat till min fina svarta fuskpälshatt med den svarta fjäderdekorationen som jag köpte här om dan. Nu är den definitivt en av mina favorithattar! Jag ska visa upp gårdagens köp och annat kul också. Jag kan dessutom lova er att bilderna framöver kommer att vara av mycket bättre kvalitet! Så jäkla kul ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback