Tisdag 28/5

Nio dagar kvar. N-I-O  D-A-G-A-R kvar till bf.
 
Idag ska jag städa och fixa här hemma! I alla fall så mycket jag orkar med... Jag är helt slut i kroppen idag, trots minimal ansträngning. Jag har sovit många många timmar varje natt (och förmiddag med för den delen) dom senaste dagarna. Det är väl kroppens sätt att förbereda sig inför förlossningen gissar jag! Vila, vila och ännu mer vila.
 
Om jag har ork och lust ikväll ska jag baka rabarbermuffins och frysa in! Man vet ju aldrig när oväntat besök kommer att dyka upp sen när bebisen har anlänt!
 
Just det! Jag kan ju visa bilder på bebisrummet senare ikväll eller under morgondagen. Vi hann ju, som sagt, inte måla om i något av sovrummen... Men det blir fint ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback