Vad gör man en fredagskväll?

Ja, vad ska man hitta på en fredagskväll? Vanligtvis brukar väl folk vilja gå ut och festa, dansa och dricka hela natten lång. Men annars då..? Vad gör folk en helt vanlig fredagskväll?
 
Jag föredrar nog hemmakvällar med min älskade, god mat, filmkvällar, bio eller hemmahäng med dem jag tycker om. Jag kan inte påstå att jag någonsin har haft ett behov av att festa, dricka eller gå ut och dansa på någon krog eller klubb bland fulla, svettiga människor som irriterat tittar snett på varandra vid minsta kontakt (såvida det inte är kille-tjej-kontakt förstås). Bekräftelse, uppmärksamhet, fylla och slagsmål - dumma anledningar till varför folk går ut på krogen. Vännerna och trevlig stämning är det som spelar någon roll för min del.
 
Ikväll ska jag nog åka ut till föräldrarna och hitta på något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback