Tallrikshylla

Se vilken fin liten tallrikshylla jag snattade av mamma! Fast snattade gjorde jag ju inte... Mamma var snäll och lånade ut den till mig, rosatapetserad och allt ♥
 
Den trivs bra på väggen vid matbordet. Det enda som är lite synd är väl att mina allra finaste tallrikar och fat är för stora för att få plats... Jag ska rota lite bland alla gömmor och skåp här hemma och se om jag hittar något fint att visa upp på den. Något som passar perfekt! Tyvärr så brukar det sluta med att jag snor lite grejer från andra hyllor och skåp, som egentligen står fint där dom är. Allt liksom flyttas runt och så uppstår det tomma luckor lite här och var...
 
 
 
Vi har nog ett av landets larvigaste och knasigaste kök, men jag tycker om det så himla mycket! Man blir glad av det och vi trivs hur bra som helst.
 
Särskillt färgglad kan jag väl inte påstå att jag är när det gäller t.ex. kläder, men jag brukar säga att jag är färgglad på insidan i stället! Håret är dock en helt annan historia. Rosa, blått, grönt, orange, rött, vitt, svart, brunt, lila... Jag har nog hunnit med det mesta när det gäller hårfärger.
 
Rosa har varit en favorit de senaste åren, både när det gäller hår och inredning! Det kanske syns? Haha ♥
 
 
Förresten... Vi MÅSTE köpa en digitalkamera eller nåt! Det här går ju inte längre. Kassa mobilbilder är ju sååå trist och förstör hela intrycket när man ska visa upp något fint. Färgerna stämmer inte med verkligheten och bilderna blir allmänt blurriga. Så kan vi ju inte ha det när Bebbe kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback