Söndag

Idag har Betty flyttat hemifrån. Vi tror att det nya hemmet kommer att passa henne bra och att hon kommer att trivas med sin nya familj och kattkompis! Vi skulle få bilder skickade till oss och uppdateringar om hur det går för henne i den nya miljön. Vi håller tummarna för att det ska gå bra!
 
Ikväll har jag och Martin varit iväg till Finspång och grillat. Det var himla trevligt! För vår del blev det grillspett med kryddig korv, fläskytterfile och champinjoner. Till det åt vi bulgursallad och beasås. Mums! Vi har helt enkelt haft en trevlig kväll med mycket god mat och många skratt!
 
Just det! Vi har ju haft en vegetarisk månad här hemma och det har gått kanon! Vi köpte hem lite kött nu när vi grillade, men annars har det inte kommit in något kött i det här huset. Helt vegetariskt kommer vi nog inte att äta i framtiden, i alla fall inte just nu! Vi kommer nog att äta vegetarisk mat åtminstonne 3-4 dagar i veckan. Gott, sunt och miljömedvetet!
 
Så här såg jag ut ikväll. Jag tycker om min hårfärg just nu! Färgglatt och lite tokigt haha! My-little-pony-hår.
 
 
 
I morgon ska jag jobba ett par timmar och sen kan jag nog inte låta bli att spana på någon loppis innan det är dags att hämta min favoritkarl.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback