Fredag

Burr! Fy va kallt det är! -10 grader visar utomhustermometern och inomhus känns det inte ett dugg varmare... Jag vill ha varm vår, och framför allt sommar, NU! Helst på en gång! Eller ännu hellre redan igår...
 
Well well... Idag är det lockigt hår och bandana som gäller! Jag kletade in allt det lila i mitt hår med en lila färginpackning förut, så nu är det knallrosa-lila-aktigt. Plus alla möjliga slingor i dessutom. Lila, silver, blått, grönt... You name it.
 
Vårt senaste soffgruppsfynd står för tillfället parkerat i köket (och i vårt nuvarande vardagsrum...). Förhoppningsvis får den flytta in i vardagsrummet på söndag!
 
 
I morgon ska jag upp tidigt och jobba ett kort pass. Sen bär det av hem igen, för i helgen ska det fixas och grejas en himla massa här hemma. Städning och måleri står på schemat! Usch usch... Vi har legat på latsidan, så vardagsrummet är inte klart än... Äsch! Förr eller senare blir vi väl klara haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback