40-/50-talsgrupp

FÖRHOPPNIGSVIS, om allt går i lås, så ska vi hämta en megafin 40-/50-talssoffgrupp i helgen. Kruxet är väl att det är långt att åka. Vääääääldigt långt rättare sagt. Och det kostar ju en del att åka dessutom... MEN den är ju helt underbar, så jag kan inte låta bli att slå till! Vi får se om det blir någon road trip i helgen. Hoppas hoppas!
 
Det är soffgruppen nedan vi ska hämta i så fall! En soffa och två fåtöljer i mörkgrått manchestertyg. Dom är relativt nyomklädda dessutom, för bara några år sen! Fräscha, hela och fina! Hoppas jag i alla fall... Vi kanske har blivit lurade? haha
 
Jag tycker i alla fall att hela gruppen är underbar och blev kär direkt ♥ Minst hälften av er tänker säkert "Åååå va hemska!", men jag lovar er..! Det här kommer att bli bra. Jääääkligt bra.
 
 
Dom där godingarna i nya vardagsrummet..! Vita väggar, stringhyllan på väggen, en snygg ljus matta och med en snygg golvlampa bakom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback