Världens finaste systeryster ♥

Igår hjälpte jag förresten systeryster att fixa iordning sig inför kvällens festligheter. Det var nämligen dags för studentbal! Jag bidrog väl inte med speciellt mycket egentligen... Men jag knåpade ihop en fin blomserkrans av tygblommor som hon hade köpt tidigare i veckan. Annars så fungerade jag väl kanske mest som moraliskt stöd... haha
 
Så fina!
 
 
 
Åh, jag vill också gå på bal! Igen. Jag behöver åtminstonne en bra ursäkt så att jag kan köpa en vacker långklänning och få piffa upp mig lite extra för en kväll! Fixa håret, måla naglarna och känna mig fin. Jag känner mig nämligen så trist nu på sistone! Magen är supermysig, men ändå i vägen så fort jag ska göra något. Håret har varit en katastrofzon länge nu och min hy är kass. Jag blir ansträngd av minsta lilla och har gått upp ca 20 kg på nio månader. Inga kläder passar förutom dom trista gravidplaggen. Visst är det underbart att vi ska få en liten bebis, men allt kan inte kännas på topp jämt trots att man är gravid och förväntas stråla... 
 
Nä, i sommar ska jag njuta av familjelivet! Men jag ska ändå försöka gå ner i vikt (i lagom takt förstås! inget hetsbantande här inte!) och hitta lite egentid då och då så att jag t.ex. kan fixa och färga håret emellanåt. Sånt gör mig glad och får mig att må bra! Utséendet är långt ifrån allt, men jag gillar att känna mig fin för min egen skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback