Sunnies

Gårdagen spenderades tillsammans med bästa Linnea och min lilla älskling! På förmiddagen var jag och skrutten på Vrinnevisjukhuset för att kolla så att hans hörsel fungerar som den ska, vilket den gjorde. (Awesome!) Sen for vi till Linnea och spanade in det nya huset innan vi alla tre åkte en sväng till Söderköping. Jag passade på att köpa lite kalasgrejer inne på Dollarstore! Ni får se vad jag hittade när det börjar närma sig Henrys namngivningskalas. Jag köpte även två par söta solglasögon i samma butik för sammanlagt 60 pix! Lågpris när det är som bäst haha...
 
 
Vi gick även bananas inne i en awesome godisbutik som har över 600 sorter lösgodis! Jag köpte en enorm påse med gulliga pastellfärgade godisar till namngivningskalaset. Jag hittade bland annat glassformat godis som kommer att passa perfekt med take på temat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback