Loppisfyndat i ösregnet

I morse vaknade jag av det sjuka spöregnet som slog mot fönstret. Det måste ha varit det värsta på väldigt länge! När jag väl var på väg att somna om kom även åskan på besök... Sjukt trist med tanke på att jag hade planerat och förberett inför en mysig picknick med Linnea! Vi loppis-spanade istället och förhoppningsvis kan vi ses för en picknick-dejt under morgondagen!
 
Jag köpte en liten kristallvas, tre par clip-on-örhängen i plast och med "pärlor" (typ vintage), en stickad tröja till Henry, tre bakformar, tre söta skålar till namngivningskalaset och en scarf som jag ska använda som håraccessoar (perfekt för dåliga hårdagar!).
 
 
Formarna ska jag frysa in hemgjord glass i till namngivningskalaset!
Visst är den stickade tröjan underbar?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback