Torsdag

Jajamen, idag är det torsdag. Dagen har spenderats på vägarna med frugis. Vi gjorde ett stopp i Söderköping och kikade lite inne på Dollar$tore. Det var första gången för mig, men jag hittade bla. två fina skålar som blir perfekta till att servera sallad i. Eller så kanske dom får agera fredagsmys-skålar. Nä, sallad... Det är finast.
 
 
Dom gäddvita faten hittade jag på en loppis igår, tillsammans med byrån. Skylten ska hänga i köket, kanske helst i närheten av diskbänken... Den passar speciellt bra när diskberget är lite större än vad det borde vara. Söta servetter går alltid åt, likaså tops och ansiktsmasker.
 
Föresten! Oftast gör jag mina ansiktsmasker själv, dels för att det är kul och enkelt, men framför allt för att dom funkar. Nästa gång jag gör en ska jag dela med mig av receptet! Dessa billiga köpemasker får dock funka ett tag framöver. Jag hoppas att dom ger resultat.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback