Retrofin för alltid

Tänk om man hade orken att styra och ställa med papiljotter och diverse så att håret alltid kan vara retrofint! För ett par månader sedan, innan mitt gravidillamende och diverse tillhörande krämpor slog till, hade jag en period då jag alltid rullade upp håret på små kardborrespolar och lät det torka. Sedan kammade jag ut lockarna och formade dom till stora vågor och lockar med mycket volym nedtill.
 
Nu är mitt hår några fjuttiga centimeter längre och jag ska nog leta fram de där tantpapiljotterna igen. Men först måste jag färga håret så där underbart orange! Tyvärr blev det inte av idag.
 
 
Åh, vad jag kände mig fin! Jag längtar efter längre (och fylligare) hår dock. Dessutom saknar jag mitt svart/rosa hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback