Onsdag

Jahopp, då var det onsdag. IGEN. Dagarna bara flyger förbi. Dagens planer på att skjutsa in lillebror till Norrköping skrotades, så nu sitter jag här hemma och mumsar på rester från gårdagens middag i sambons kallingar och t-shirt - den perfekta hemma-gravid-outfiten. 
 
Jag borde väl börja städa och fixa här hemma strax, men jag har ingen motivation eller ork alls! Soffan är för skön och programet Jordens farligaste vulkaner är ju såååå bra.
 
Dessutom så pirrar det något fruktansvärt i fingrarna. Jag vill pyssla med något! Igår rengjorde jag två ramar som jag ska sprejmåla rosa. Dessa måste grundmålas först, så det ska jag nog pyssla med under eftermiddagen för att slippa städningen och diskberget ett tag...
 
 
Den här bjuder jag på! Jag saknar mitt fina svarta hår med kort lugg och rosa toppar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback