Måndagsinspiration

Jag älskar Pinterest. PUNKT. Just nu sitter jag och sparar bilder i min Bebisrum-mapp som jag använder om inspiration när jag spanar efter prylar till bebbes rum.
 
 
Jag ska spana efter en fin 50-talsbyrå som jag kan måla pippigul! Och en stringhylla från samma årtionde vore inte helt fel att hänga upp på väggen.
 
Spjälsängen ska hämtas på fredag. Sen ska jag spana efter en öronlappsfåtölj och ett passande skötbord. Väggfärg hämtar jag ut när köket är 100% färdigmålat. Väggarna blir vita och möjligtvis kommer jag att måla en fondvägg i någon fin pastellfärg. Jag är sugen på antingen rantigt på höjden eller helfärgat. Oavsett om det blir en pojke eller en flicka, så kommer det att bli mycket pasteller i rosa, blått och grönt, samt en del knallgult och en massa vitt.
 
Jag kommer att visa bilder på bebisrummet allt eftersom vi målar, köper möbler, inreder osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback