HENSVIK

Den här spjälsängen kommer att passa finfint i bebisrummet! Dom runda, molnliknande formerna är så fina. Den finns på IKEA, men vi fyndade faktiskt en hos en tjej som bor i närheten av oss. Den var i stort sett endast ihopmonterad och knappt använd. Miljösmart PLUS att vi slipper åka en jäkla massa mil till närmsta IKEA (Linköping), endast för en spjälsängs skull. Snällt mot miljön. Snällt mot plånboken. Tänk på det!
 
Finns som sagt att köpa på IKEA för 599 pix.
 
Jag längtar föresten till sommarens alla loppisar! Jag ÄLSKAR att fynda unika grejer på loppis. Loppisprylar gör hemmet mer personligt tycker jag. Helst fina retroprylar som inte tillverkas längre. Jag bryr mig inte ett dugg om märke och tillverkare, utan köper sånt som är fint och tilltalande. I sommar ska jag spana efter äldre barnleksaker att ha som prydnad i bebisrummet. Kanske en fin retrodockvagn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback