Vegetarisk månad

Jajamen! Det här kommer att bli en utmaning... Vegetarisk kost i en hel månad, tills nästa löning helt enkelt. Martin  har inget annat val eftersom att det nästan alltid är jag som lagar maten här hemma! Fast han verkar inte ha något emot det. Vi får se hur det går framöver! Förhoppningsvis kommer jag att hålla mig till det, i alla fall här hemma! Det är dock lite svårt när man blir bjuden på mat hemma hos någon annan... Vi får se hur strängt det blir med en biten!
 
Jag skrev en ganska lång matlista med vegetariska rätter (förstås). Bland annat vegolasgne, bönbiffar, tacos, soppor, pannkakor (automatiskt vegetariska), grytor, pastarätter och ugnsrostade primörer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback