Tankspridd

Jag sitter här och dricker äppeldricka ur ett vinglas. För att det känns exklusivt? Ja, varför inte! Fast det beror nog mest på bristen på rena glas här hemma... Just nu är det nämligen slipdamm på det mesta i skåpen.
 
Min Marilyn Manson-spellista på Spofity spelas all day long idag och jag är alldeles blödig. Nej, Mariyn Manson är väl inte känd för sina kärleksballader precis, det är inte därför... Men hans musik representerar en stor del av mig och en del av mitt liv som sedan länge är förbi. Jag sitter ofta och tänker på hur skönt det vore att få gå på högstadiet igen, och att kunna göra om en del val som kanske inte var så bra så som jag trodde då... Fast då skulle hela nutiden förändras och jag skulle troligvis inte vara med min älskade och vänta vårt första barn. Allt händer kanske av en anledning, trots allt?
 
Nä! Nu ska jag fortsätta att vara blödig och tankspridd här hemma och vänta på my love, som kommer hem om en timme.
 
Det här måste förresten (på tal om något helt annat) vara det sjukaste jag någonsin har sett! Inte långt ifrån i alla fall! HAHAHAHAHAHA fredagshumor ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback