Sprinkle sprinkle

Jag kastade en massa strösel på bloggen! Jag hoppas att det inte känns alldeles för rörigt? Äsch, det får stanna ett tag till. Åtmonstone tills jag orkar städa bort allt..!
 
Förresten! Mamma insisterar på att jag ska söka till Hela Sverige Bakar nu när de söker nya deltagare. Hmm jag vet inte om det är något för mig... Bakning är ju typ världens roligaste sysselsättning, men tänk OM man mot all förmodan skulle komma med? Hur skulle jag se ut? Vad tusan förväntas man kunna baka? Får man förbereda sig i god tid? Jag jämför mig dessutom nästan alltid med alla andra runt i kring när det gäller sånt som bakning, matlagning, ritande/målande, pyssel... allmänt skapande liksom. Jag känner mig sällan bra nog. Skärpning! Skärpning!
 
Borde jag söka?

Kommentarer
Anonym säger:

Anmäl dig, bums ! Du skulle vinna hela skiten :D

Svar: Hmmm.... kanske! :D Tack förresten :*
Bella

2013-02-12 | 20:57:25
Anonym säger:

Du är ju jätteduktig på o baka och det är ju bara en kul grej, så det spelar ju ingen roll hur det går. Men det skulle nog gå sjukt bra för dig :))

kör bara! :D

2013-02-17 | 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback