Retrotant

Tantkrull och fina retrofrisyrer tycker jag om!
 
Idag har min fina syster yster klippt mitt hår och sedan rullat upp det på kardborrespolar på sin skolas salong. Det blev en jättefin tant-retrofrisyr av det hela! Lite som jag brukar ha emellanåt.
 
 
Efteråt bjöds jag på en god sallad till lunch. Vi hann även med att spana lite på kläder och annat skoj! Jag köpte lite småsaker och två mammaplagg som jag kan visa ikväll eller under morgondagen.
 
Hur som helst så hade vi det himla trevligt idag! Jag uppskattar verkligen dagar som dessa - dager med syster yster, helt enkelt!  ♥
 
Ett extra plus i kanten är ju det underbara vårvädret som har hittat hit! Hoppas att ni har haft en kanondag!
 
 

Kommentarer
Veronika säger:

Mina fina <3

Svar: <3
Bella

2013-02-28 | 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback