På g!

Bakningen är i full gång! Mina allra första macarons någonsin befinner sig i ugnen! Cakepopssmeten är klar och likaså degen till småkakorna. Även smörkrämen till mina macarons är klar. Nu ska jag diska undan allt och städa tills min älskade kommer hem! Jag ska även börja med maten så att vi kan sätta oss till bords direkt när han kommer hem. Fikat hinner jag fixa med ikväll efter maten! Chokladdoppade jordgubbar kanske vore nåt att mumsa på direkt efter maten förresten? Vi köpte två askar igår som såg mumsiga ut! Japp, så får det bli!
 
Jag ser att mina macarons kommer att bli ganska stora om man jämför med köpemacarons, men det gör inget! Jag hoppas att dom blir goda i alla fall... Ikväll ska jag nog göra en till omgång, fast med chokladsmak i stället för hallon som dessa första.
 
Kära bakgudar, gör så att mina macarons blir lyckade! Amen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback