New old stuff

Lägligt nog så ligger Myrorna mitt emot tandläkaren där vi var tidigare idag. Jag kunde inte låta bli att köpa en stor, rosa lampskärm som ska få bli en taklampa! 50 pix kostade den. Fransarna ska tas bort (tror jag..?) och ersättas av rosa bollfrans! Tyget ska nog få vara kvar. Kanske blir det en bebisrumslampa eller sovrumslampa? Jag har ett par lampskärmsskelett som jag tänkte klä och placera i bebisrummet, men vi får se... Det dyker upp nya idéer hela tiden!
 
På Hans och Greta i Finspång hittade jag ännu en lampskärm i samma modell, fast mycket mindre. Tyget är beige med små löv och kanterna är bruna. Den är fin som den är, men jag kanske klär om den i något mer färgglatt tyg! Även en senapsgul tröja tröja fick följa med hem! 25 pix styck. Inte illa!
 
 
 
 
Tröjan ser riktigt trist ut på bilden... Men den är jättefin ♥  Den passade finfint till dom nya svarta gravidbrallorna och ett enkelt svart linne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback