Let them stare, I'm fabulous!

Hur blev det här egentligen? Håret skulle ju bli rött?! Nej vars... Nu har jag lila/mörkt turkost hår! Det blev något mörkare än tänkt, men vi trodde inte att det skulle fästa om vi spädde ut färgen. Håret lyser och det blev minst sagt en stor förändring. Hur det ser ut när det är torrt? Ja, det får ni se senare!
 
 
Man ska våga lite, tycker jag! Människor bryr sig alldeles för mycket om vad andra tycker, speciellt när det gäller hår och utseende. "Tänk om folk stirrar?" "Tänk om någon säger att det är fult?" "Åh, han stirrade på mig som om jag vore dum i huvet eller nåt!" WHO THE F CARES?! Kommer det någon med lila/turkost hår gåendes så är det väl klart att folk stirrar. Let them stare! I'm fabulous!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback