Teak x 2

Här om dan, när jag köpte dessa fina fjäderdekorationer, fick jag även med mig en fin liten telefonhylla hem. Numera är den uppsatt i hallen, men har inte fått någon snajdig telefon att ta hand om. I stället pryds den av en liten Hyacint som badar i en kopp. Men det blev ju alldeles utmärkt det också.
 
 
 
 
 
Idag hämtade jag dessutom en underbar teakstol med svart galonklädsel som jag har fått av Martins mormor. Det var kärlek vid första ögonkastet när jag fick syn på den hemma hos henne för några veckor sen, och snäll som hon är fick jag den! Nu ska jag bara hitta en bra plats till den där den verkligen syns och får visas upp. Så himla snygg!
 
 
 
En bra stol när man spontant vill läsa om Pelle Svanslös äventyr.
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

helt underbart!

2013-12-02 | 20:23:38
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

Så väldigt, väldigt fint!

Svar: Tack fina du! Nu måste jag dock börja testa mig fram när det gäller stolen och hitta en perfekt plats till den! :)
Bella

2013-12-03 | 20:44:48
Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback