Söndagssysslor på första advent

Tiden går fort! Att det redan är första advent har väl ingen missat? Det blåser storm här hemma idag, men solen värmer skönt! Medan Martin agerar tomte på en liten julmarknad pysslar och städar jag här hemma. För en liten stund sen kom jag hem från en promenix med hundarna. Henry var såklart också med och åkte runt i sin vagn bland granar och slingriga småvägar. Vi kom hem med vagnen full av smågranar som ska sättas stora vaser och granris att lägga på trappen.
 
Strax ska jag placera några hyacinter i våra Familjen Lök-vaser och leta efter en stor fin gren att ta in och göra något fint av. Hur det blir får ni se vart efter!

Idag är det lite kyligt, så gårdagens 10-kronorsfyndade halsduk åkte på! Vantar var det dock för varmt för, men det är bäst att ha dom i närheten.
Martin tog en snabb bild på mig innan det var dags att ta emot önskelistor och nappar.
 
 
 
 
 
Haha Lotta påminde mig om att det kanske ser ut som att jag har varit och snattat på en granplantering! Men det har jag såklart inte gjort. Dom är ärligt snattade från vägkanten.

Kommentarer
Johannas Retro säger:

Fina du! <3

Svar: Åh tack snälla!
Bella

2013-12-01 | 13:25:14
Bloggadress: http://johannasretro.blogg.se
Lisa säger:

Fin Fin Fin! Sitter som en smack!

Svar: Tack snälla du! :)
Bella

2013-12-01 | 18:22:41
Bloggadress: http://retrolivetavlisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback