Lucka nr 17; berätta om hur du skulle vilja se ut om du fick drömma

Jag vill ju gärna vara peppig och påstå att jag är nöjd med mitt utseende, min kropp och allt det där, men det är inte så lätt! Hur positiv och lycklig man är med sig själv så kan man nog aldrig vara helt nöjd. Liksom till hundra procent. Himla deprimerande tanke, jag vet! Fast i och för sig, man kan nog vara nöjd OCH missnöjd med olika saker, liksom på samma gång. Det är lustigt det där! En salig röra, minst sagt.
 
Men om jag fick drömma hejvilt så skulle jag nog vilja se ut som en blandning av dessa skönheter:
 
 
 
 
 
 
 
 
Dita Von Teese, Bettie Page och Ellegy Von Ellem. Bilderna talar för sig själva! Dessa tre bleka pinuppor med sina timglasfigurer, kurviga kroppar och bländande skönhet är några av världens vackraste kvinnor enligt mig. Lite mystiska och gothiska, fast ändå lekfulla och flörtiga. Ellems tatueringar passar henne helt perfekt och Betties lugg är to die for. Och Dita är ju bara så... wunderbar! Åh, vilka brudar!
 
Innerst inne vill jag vara den där stentuffa pinuppan med putiga röda läppar, timglasfigur och glöd i blicken. Och en himlans massa fina tatueringar, förstås. En tjej med bestämta steg, som vet var hon är på väg och hur hon tar sig dit. En tuff brud i lyxförpackning. Typ. Drömma får man! Precis hur mycket man vill.
 
 

Kommentarer
Johanna Retrolover Alm säger:

Åh! Vi har väldigt lik smak, du och jag.

Svar: Visst är dessa damer något alldeles extra! :)
Bella

2013-12-20 | 10:48:04
Bloggadress: http://retrolover.blogg.se/
Lotta säger:

I mina ögon ser du ut precis så <3

Svar: Fina du <3
Bella

2013-12-20 | 11:51:33
Bloggadress: http://tantlottas.blogg.se/
Johanna säger:

Kan inte annat än att hålla med om att Dita & Bettie är vackra & stora ikoner.

2013-12-20 | 18:22:38
Bloggadress: http://mrsbelair.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback