Lucka nr 14; berätta om din stil för ett år sedan

 
 
 
Hmm... Det här blev ju mest bilder på mitt hår för ett år sedan! Fast det är ju en enorm del av min stil! Dessa bilder är från sent november 2012 till januari i år. Förutom den där jag hade rosa/svart hår. Den bilden är från juni förra året! Fast den slank med eftersom att den representerar en stor del av min stil detta år.
 
Det som skiljer sig mest åt är vintagegarderoben. Jag hade inte speciellt mycket vintage alls för ett år sen. Inte mycket klänningar heller för den delen! Det mesta var svart och rockigt. Lite hårdare. Lite tuffare. Dom svarta favoritjeansen började bli för små på grund av en växande mage, men ersattes snabbt av brallor med plats för en bebis. Jag trivdes bra, precis som jag gör nu! Numera klär jag mig mer som en tuff tant, enligt många. Jag är beredd att hålla med. Fast den senaste månaden har dom svarta jeansen smugit sig fram ur garderoben igen. Åh, jag har saknat dom! Det handlar om balans tror jag. Ibland tant. Ibland tuffing. Då trivs jag!
 
Alltså min blå frilla förresten! Åh, va jag älskar den! Och pippifärgen ovanför är ju to die for, om ni frågar mig. Nä, fy så jäkla trist jag känner mig just nu! När jag ser dessa bilder vill jag slita fram den rosa färgen som jag vet ligger gömd någonstans i garderoben och färga färga färga! Fast Lady Gaga-grönt är ju också snajdigt, tänker jag.
 
 
Spana in årets kalender som fina Emily knåpat ihop!

Kommentarer
♥ LILLADOCKAN ♥ säger:

Åh så underbara hårfärger! Lady Gaga-aqua/grönt hade varit asfint! Men jag gillar ditt orangea hår väldigt mycket, det är jättefint! :)

Svar: Älskar färg! Det vore asfint men ska fundera ett tag till :) I så fall blir det page också!
Bella

2013-12-16 | 21:45:53
Bloggadress: http://denlilladockan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback