Klurar redan på sommarplanerna

Ikväll borde jag plugga matte inför provet imorgon men jag är helt slut! Känner på mig att en febertopp lurar runt hörnet. Uscha! Det är absolut inte läge för det just nu.
 
Jag kan heller inte släppa tankarna kring ett sommarprojekt som jag verkligen hoppas blir av! Det vore så jäkla kul och spännande. En riktig utmaning! Men mer om det får ni veta i framtiden.
 
 
Så här ser jag förresten ut en snöig dag som denna! Hundra år från sommaren, känns det som.
Jag försov mig i morse så det var bara att slänga på en bandana och en 5-minuterssminkning.
 
 
 

Kommentarer
Lisa säger:

Det ser väldigt vackert ut!

Svar: Vitpudrat och gnistrande vackert!
Bella

2013-12-10 | 15:16:53
Bloggadress: http://retrolivetavlisa.blogspot.com
Saga säger:

Åhh, din blogg. Du är så fantastiskt vacker! Fortsätt med det du gör.

Svar: Men oj! Här rodnar jag som bara den! Tack snälla snälla du <3
(din blogg är himla fin!)
Bella

2013-12-10 | 19:31:22
Bloggadress: http://sagasloppmarknad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback