Idag har jag pysslat och fått mig lite färg på armen.

Idag har jag...
 
 
Kört en repris och tagit på mig samma kofta och hatt som i måndags. Luggen är likadan den också! Trivs himla bra med en liten swirl. Har saknat den! Jag har också...
 
 
 
Tatuerat mig! Min pinuppa på armen har äntligen fått sig lite färg. Jag lovar att visa er bättre bilder om några dagar.
 
 
 
Jag har även planterat en Hyacint i en fin kopp med guldkant.
Satte guldkant på vardagen, helt enkelt.
 
 
 
Sen fortsatte jag med gårdagens julklappspyssel.
...Och skräpat ner hela pysselrummet på kuppen. Dags att städa!
 
 
 
Nu ska Henry och jag mysa lite innan det är dags att hämta papput. Sen ska det bannemej lagas mat! Jag är vrålhungrig och magen kurrar.
 
Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer
Tant brun! säger:

Men du, vad ska din tjej på armen ha för hudfärg? ;)

Svar: Haha ja säg det! ;)
Bella

2013-12-04 | 20:25:42
Martina säger:

Vilka bra tips i din lucka! Köper också mest gammalt, bäst för en mer hållbar värld både vad gäller mänskliga/djurs rättigheter. Tjusig din tatuering ser ut att vara. Lägg gärna ut bilder så fort den är färdigläkt. Kram Martina

Svar: Tack snälla du! Gammalt är hållbart och dessutom oerhört snyggt, så det låter ju megabra. Lovar att visa bilder när den är läkt! Kram
Bella

2013-12-05 | 09:33:36
Bloggadress: http://www.martinamattsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback