Gott nytt år

I år har jag verkligen kommit igång med bloggen! Liksom på riktigt. Det känns så himla kul! Och en massa nya, fina läsare har hittat hit också. Ännu bättre! Jag tänker fortsätta att blogga mig igenom 2014, men än är vi inte där! Klockan har ju inte slagit 00:00 än och strax ska jag faktiskt gå och lägga mig. Imorgon ska jag nämligen upp och jobba vid 7. Men innan dess tänkte jag dela med mig av några mål och funderingar inför 2014!
 
 
 
 
♥  Vi börjar med något megaklyschigt (och tyvärr med kroppen i fokus) - träning.
 
♥  Jag ska försöka låta bli att vara uppkopplad för jämnan
 
♥  Jag vill bli ännu mer miljömedveten!
 
♥  Kameran ska få sig en rejäl genomgång! Jag vill lära mig mer om hur jag kan ta riktigt snajdiga och tilltalande bilder! Redigering skulle jag vilja börja klura med också.
 
♥  I sommar ska jag bannemej åka på en loppisresa genom landet. Eller åtminstone genom Östergötland.
 
♥  På tal om sommaren så vill jag åka på mysiga utflykter med min lilla familj. Henry ska få bada utomhus för första gången och gräva ner tårna i den varma sanden. Vi ska leka på stranden, grilla en massa och mysa under dom ljumna sommarkvällarna. Åh, va jag vill ha sommar! Helst nu, tack.
 
♥  Minst ett besök till huvudstaden ska vi väl hinna med också! En weekend med min älskade karl, tänker jag. Och kanske en tripp med en vän!
 
♥  Jag vill bli mer hälsosam för övrigt förresten. Äta nyttigare och hela den biten.
 
♥  Fler tatueringar!
 
♥  Jobba jobba jobba. Jag ska klura på framtida utbildning också. Och framtiden över huvud taget!
 
♥  Jag ska satsa på mitt lilla sommarprojekt som jag berättar mer om när det är dags!
 
 
 
Gott nytt år allesammans! Alla fina läsare, gamla som nya. Vi ses nästa år!

Kommentarer
Johanna Retrolover säger:

Men herregud! Har du läst mitt blogginlägg? Vi har ju så galet lika mål så det är galet - och superroligt. Så glad att jag hittat hit! Gott nytt fina du, ser fram emot 2014 som din bloggläsare.

Svar: Haha så jäkla kul! Galet var ordet! Jag ser fram emot fler peppiga och roliga blogginlägg från dig och följer dig med spänning <3
Bella

2014-01-01 | 02:33:02
Bloggadress: http://retrolover.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback