Feministfest och att dansa hela natten

I lördags skulle Gudrun Schyman ha pratat feminism i Norrköping, men kunde dessvärre inte komma på grund av Sven. Ja, stormen alltså. Himla trist! Men ändå lite tur för min del som ändå inte hade hunnit dit eftersom att vi firade min mormor då. Förhoppningsvis har hon möjlighet att komma till Norrköping innan valet! 
 
Feministfesten på lördagskvällen blev i alla fall av trots Svens framfart. Lotta och jag gjorde oss snajdiga hemma hos henne innan vi begav oss dit. En förfest före förfesten, helt enkelt. Lotta hade förberett en asgod middag och bubbel. Jag som knappt gillar vin har faktiskt börjat tycka om det himla mycket på sistone! I alla fall vitt och bubbel. Gottigott gott. Jag slängde ihop en fin frisyr på Lotta som dessutom extra blev glammig i både strass och glitter. Själv hade jag på mig min svarta fina från kalaset och en glitterköfta som jag fick låna av Lotta.
 
Efter festen dansade vi tills stängningsdags och drack Tequila på Pop Orange som höll till i Värmekyrkan. När jag kom hem slängde jag mig direkt i sängen och slog ihop ögonen på några sekunder. Åh, vilken bra kväll ♥
 
 
Så här fint bor Lotta och hennes två katter!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback