En loppistorsdag med nationella prov

Fy fasen för att skriva matteprov i fyra timmar! Så började nämligen denna torsdag. Klockan nio i morse började jag räkna som aldrig förr. Man det kändes helt okej faktiskt när jag klev ut från klassrummet. Håll tummarna för mig för säkerhets skull!
 
Efter en lång provdag loppade jag lite här i Finspång. Jag fick med mig en påse med finfina saker innan det var dags att hämta upp min käre livskamrat. Två skålar i pressglas, julpynt, ett fantastiskt kul tygstycke, en scarf och lite annat smått och gott. Tygstycket fick jag inte med på bild men det var dagens dyraste köp. Ynka 25 pix! 
 
 
 
 
 
Nu ska jag bädda ner mig hos Martin i soffan och titta på film resten av kvällen. Det blåser storm där ute bland att det nattsvarta och man hör hur vinden viner runt husknutarna samtidigt som det knakar i väggarna. Riktigt mysigt, tycker jag!

Kommentarer
Johannas Retro säger:

Massa fina grejer! Skulle vilja ha en loppiskompis jag!

Usch ja hatade att ha nationella >_< Hoppas de gick bra iallafall!

Svar: Ja, synd att det är så långt emellan! :c
Det gick nog helt okej, tack! :D
Bella

2013-12-13 | 10:14:48
Bloggadress: http://johannasretro.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback