Bröllop

Igår packade vi in hela lilla familjen i bilen tidigt. Lillakrutten släpptes av hos moster Flisan och farbror Erik medan jag och Martin fortsatte vår färd till Linköping. Det vankades nämligen bröllop! Min brother (sister) from another mother Wictoria tog sin älskade Jocke till sin äkta make inför familj och vänner. Jag terroriserade dem såklart genom att fota en himla massa, men visst måste man ju dokumentera en sån här fantastisk händelse!
 
Efter vigseln mumsade god mat från buffé och åt tårta. Vi kom farm till att man har en matmage och en dessertmage, så att allt ska få plats. Tårta och fika finns det ju liksom alltid lite extra rum för, hur mätt man än är! Vi stannade inte hela kvällen, utan begav oss hemåt skapligt så att vi hann hämta hem Lillskrutten och slappna av hemma en stund innan läggdags. Jag somnade dock på soffan så fort vi kom hem...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback