Vem är du?

Idag har jag målat pysselrummet! Ett lager är i alla fall klart... Under morgondagen ska jag måla två lager till och sen är det klart! Jag har spanat efter en passande förvaringsmöbel, typ ett 50-talsskåp, som kan svälja en hel del pysselmaterial och småprylar! Jag tror att jag har hittat rätt men vi får väl se om vi får köpa det eller inte... Jag hoppas verkligen inte att någon annan har hunnit före!
 
Ja ja! Nu till något viktigare! Vem är du? Du som läser och följer min blogg. Vad gör att du läser och kanske t.om. följer den? Du behöver såklart inte skriva namn om du inte vill! Men berätta gärna lite om dig själv. Svara gärna med en liten kommentar så blir jag jätteglad! ♥ Jag är så nyfiken...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback