Tionde augusti

Jag skrev visst inget här på bloggen igår. Det var full fart hela dagen! På eftermiddagen var vi bjudna på 6-årskalas där vi åt en himla massa gott fika och hade de trevligt. Kvällen spenderades hos mina föräldrar där vi lyssnade på bra musik, pratade en hel del och gjorde skålar och krukor av LP-skivor. LP-pysslet kan jag visa er under morgondagen. Jätteläckert!
 
Gårdagens frilla är förresten en stor favorit just nu! Jag rullar upp håret på spolar och sover i dom. På morgonen borstar jag igenom håret, tuperar alltsammans i botten och sätter upp det med hårnålar så att det samlar upptill. En snygg scarf och en rolig lugg fulländar frisyren. Enkelt och håller garanterat hela dagen!
 
 
Så här såg jag ut, dagen till ära! Är det kalas så är det.
Och ja, jag befann mig på en vacker strand vid havet igår - HEEELT SPONTANT!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback