Någon som jag

Ibland är det trist att vara ensam. Det är lustigt det där... Hur man kan vara ensam när man är omgiven av fina människor. För det är jag! Jag är omgiven av underbara människor, men det finns ingen som jag. Det är lite trist att inte ha några vänner som gillar vintage eller retroprylar som jag. Ingen som vill gå på vintagemässa, event eller ha retropicknick i parken. Ingen som gillar att rulla upp håret på spolar och göra 40-/50-talsfrisyrer. Ingen som vill lära sig om och utforska 50-talet, vintage och retroprylar och kläder. Det är väl så när man bor i en liten håla som Finspång... Men jag är ganska lycklig ändå. Jag kanske hittar någon som jag en vacker dag ♥
 
 
 

Kommentarer
FLIS <3 säger:

Bästa systeryster, jag har gärna en picknick eller går på loppis med dig, även om mitt intresse är långt ifrån så stort som ditt så gör jag ändå sådana saker med dig. Men jag förstår vad du menar, det är jobbigt när man inte har någon att dela sitt brinnande intresse med. Love you.. <33333

Svar: Aw, det är klart att jag vill ha med dig! <3 Tycker om att göra sånt med dig :D Älskar dig <3
Bella

2013-08-06 | 01:17:55
Bloggadress: http://feliciamildh.devote.se
Ida E säger:

Men du Bella, det är ju det som kallas att vara unik! :)

Svar: Indeed! :) hihi
Bella

2013-08-08 | 13:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback