fiffig tidningsförvaring

I vardagsrummet förvarar vi tidningar i en retroinspirerad tidningskorg från Åhlens. Enkelt och praktiskt. I pysselrummet däremot förvaras tidningarna hängandes på galgar! Visst ser det festligt ut! Favorittidningarna kan man visa upp, medan man gömmer undan dom andra. Jag fick idén från ett Äntligen Hemma-avsnitt där Elsa Billgren hängde upp tidningar på väggen med hjälp av galgar. Galgarna som jag har använt mig av köpte jag på Åhlens - tio stycken i fem olika färger för ynka 29 kronor!
 
 
 
 
Den här bilden har de flesta av er kanske redan sett! Men jag ville bara understryka att man även kan hänga tidningarna på klädställningen - man spar plats och dessutom är det ju himla fiffigt och fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback