2/9

Åh, va det har varit vaaarmt idag! Underbart med riktigt sommarväder! Jag har haft det bra tillsammans med familjen och slappat i stort sett hela dagen. Vi åt mat hos svärmor och spanade lite på loppis. Jag hittade såklart 1000 saker jag vill ha men någon måtta får det allt vara! Mycket av det jag ville ha var riktigt dyrt, tyvärr. Jag kom i alla fall hem med två "glass-skålar" (vi har tre stycken likadana hemma, så det passade bra!) ett par gulrutiga vintage-hängselbyxor till Henry och en turkos ugnsform från Rörstrand. Jag kan visa er fynden under morgondagen!
 
 
Idag ville jag vara lite retrofin! Jag gjorde pincurls igår kväll och sov med dom. Perfekt att bara borsta ut på morgonen och sen styla lite som man vill! Det är en kanonbra grund för att fixa ett fint retrobarr!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback